• Få icakuriren.se's nyhetsbrev

    Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev för senaste informationen!

  • Köra hårt-typen

    För den som gillar att ta i tills det inte går mer. Läs mer om passen här!

    Speed ´n´ Sports
    Ta fram din inre atlet och utmana dig själv. Träna upp snabbhet och smidighet genom att springa runt i salen, klättra (i en "stege" på golvet) och göra höga hopp. Passar dig som vill ta ut dig ordentligt. Finns på Sats.

    Indoor Walking
    Konditionspass som påminner om spinning, men i stället för att cykla går och springer du på en crosstrainer. Tempo och belastning varieras, du får både svettas och öva balans. Passar alla – du väljer själv hur hårt du ska ta i. Finns på Friskis & Svettis, Nordic Wellness, Sportlife, Fitness 24 seven, Sats.

    HIT
    HIT står för högintensiv träning och passar dig som inte backar för en utmaning. Passet är 55 minuter långt, varav 20 minuter är högintensiv cirkelträning, med till exempel armhävningar, kettlebells-svingar eller utfallssteg.
    Finns på Friskis & Svettis.
    BodyAttack
    Hård intervallträning för kondition, styrka och uthållighet. Konditionsdelar varvas med styrketräning. Övningarna är enkla i koreografin för att alla ska kunna hänga med. Finns på Sportlife, Nordic Wellness, Worldclass, Medley, Actic.
    IntervallFlex
    Tufft pass som kombinerar styrka, kondition och rörlighet. Första delen tränar du kondition och styrka i intervaller. Under andra halvan tränas rörlighet genom att sträcka ut musklerna. Finns på Friskis & Svettis.

  • Få icakuriren.se's nyhetsbrev

    Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev för senaste informationen!