• Få icakuriren.se's nyhetsbrev

    Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev för senaste informationen!

  • För nybörjaren

    Här hittar du passen som är lätta att börja med.

    Börja Träna
    En 10-veckors kom i gång-kurs för dig som är ovan, 1–3 gånger per vecka. Gruppen testar och får information om olika träningsformer, som till exempel spinning, core, gympa och gymträning. För män och kvinnor i alla åldrar.
    Finns på Friskis & Svettis.

    Vattenträning
    Träning i vatten är tuff men samtidigt skonsam. Leder och muskler avlastas eftersom vi blir lätta i vattnet, men motståndet gör styrke- och konditionsträningen väldigt effektiv. Passar dig som vill träna utan risk för att göra dig illa. Finns på de flesta badhus och gym med bassäng.

    Cirkelträning
    Stationsträning som pågår så länge gymmet är öppet – kom den tid som passar dig och träna i en halvtimme. Starta på valfri station och byt till nästa efter trettio sekunder, när en högtalarröst säger till. Passar dig som vill träna upp styrka och kondition eller minska i vikt. Finns på Itrim, Curves (endast för kvinnor).

    Champs
    Hitta kämpen inom dig och träna upp styrka, kondition och rörlighet med enkla basövningar. Alla deltar efter egen förmåga, du behöver varken vara proffs på koordination eller taktkänsla.
    Finns på Sats

  • Få icakuriren.se's nyhetsbrev

    Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev för senaste informationen!