• Få icakuriren.se's nyhetsbrev

    Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev för senaste informationen!

  • Problem med BankID eller dyra mobilräkningar? Lågprisoperatören My Beat hjälper dig med allt

    Att digitaliseringen går i ett rasande tempo kan ingen säga något om, och det är inte konstigt att inte hänga med i all teknik. Och även om barn och barnbarn brukar vara behjälpliga kan det vara skönt att fråga någon utomstående om hjälp. Då ställer My Beats kundtjänst upp, samtidigt som deras förmånliga erbjudanden kan sänka dina telefonkostnader.

    Problem med BankID eller dyra mobilräkningar? Lågprisoperatören My Beat hjälper dig med allt

     Att ha en mobiltelefoner och internet är idag en självklara för de flesta, om än i varierande grad. Oavsett hur mycket du använder tjänsterna behöver de ibland ses över. För varför betala dyra pengar för ett abonnemang, trots att du inte är helt nöjd och har svårt att få tag på kundtjänsten? 

    Till skillnad från många telefonoperatörer som drar ner på sina kundtjänster, har MyBeat satsat både tid och pengar på att bygga upp ett kundcenter med kunnig personal som ger det lilla extra till kunderna, oavsett vad det gäller. Det är därför inte konstigt att mobiloperatören snabbt blivit en favorit bland äldre personer, men även unga har hittat dem tack vare det förmånliga erbjudandet.

    – Våra kunder ska kunna ringa till oss och vi hjälper dem även med sånt som inte rör abonnemanget. Det är till exempel många i den äldre åldergruppen som har problem med att ladda ner appar eller få igång BankID eller frågor om säkerhet. Men lika vanligt är det att tonårsföräldrar ringer och rådfrågar om barn och deras surfanvändning, eller som vill samla hela familjens abonnemang på samma ställe, säger Fredrik Horn-Berlin som är vd på My Beat, och fortsätter: 

    – Medelåldern på personalen i vår kundtjänst är 42 år, de har livserfarenhet och är kunniga inom ett brett fält. 

    Fredrik Horn-Berlin är vd på My Beat – telefonoperatören som sätter kundtjänsten i centrum.

    Tillgänglig kundtjänst och låga priser

    Innan starten undersökte de behoven på telemarknaden och såg en tydlig lucka när det kom till  lågprisalternativ som också har en kunnig kundservice som går att nå per telefon och inte bara chatt och mail. För även om My Beats låga priser och bra täckning är viktiga faktorer, så är det ändå kundtjänsten som är avgörande för att kunderna väljer dem framför konkurrenterna. 

    – Vi har biliga abonnemang, och en fantastiskt täckning. Men när vi frågade vad kunderna önskar, så stod det klart att det var det här med att ringa och lösa saker med en kunnig kundtjänst är säljande i alla lägen. Och i alla läger. Oavsett förkunskaper och ålder. Dessutom är det roligt och utvecklande att ha nära kontakter med kunderna och personal som hjälper till att ständigt göra servicen ännu bättre, förklarar Fredrik Horn-Berlin.

    Hem- och mobilnummer på samma abonnemang

    Under de senaste åren har allt fler sagt upp sin fasta telefon för att bara ha ett mobilnummer, men det är inte alla som är redo att ge upp sitt hemnummer eftersom man ofta haft det i många, många år. Det är My Beat medvetna om och har därför tagit fram ett alternativ som gör att deras kunder kan behålla sitt gamla nummer. 

    – Det känns bra att vi kan erbjuda ett prisvärt alternativ för de som vill behålla sina fasta nummer utan att behöva betala för två nummer. Hos oss får du allt i ett abonnemang och ett fast pris, och självklart hjälper vi i kundtjänsten till med allt detta, säger Maria Coulis, kontorschef på My Beat.

    Hon förklarar också att det förstår också är smidigt att byta från sin nuvarande operatör till My Beat, vilket de hjälper till med hela vägen. Vill du veta mer? Kontakta My Beats kundtjänst idag för att få rådgivning och prisexempel på vad ett abonnemang hos dem skulle kosta dig! 

    Maria Coulis är en av de som svarar i My Beats kundtjänst.

    Vill du veta mer? Besök www.mybeat.se! 

  • Få icakuriren.se's nyhetsbrev

    Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev för senaste informationen!